I když Vám na jakýkoliv dotaz rádi odpovíme, budeme rádi pokud se podíváte níže, zda již nebyl Váš dotaz zpracovaný:
I když jsme přímý výrobce již od roku 1996, nabízíme také služby běžně poskytované grafickými a reklamními agenturami k naší výrobě. O plný servis s průchodem, zadáním zakázky, optimálního doporučení dle Vašeho očekávání Vám pomůže přidělený produkční a grafik. Služby jsou účtovány samostatně dle času a nejsou závisle na objemu výroby.
Samostatné oddělení produkčních prací a výroby umožňuje spravedlivé kalkulování cen. Stejně tak je možno ovlivnit celkovou cenu produkčních prací. Pro maximální úsporu doporučujeme pečlivě pročíst naše weby, na kterých je dostatek informací, pokud upřednostňujete maximální časovou úsporu a servis, rád se o Vaše požadavky náš produkční osobně postará. Služby poskytujeme do hodnoty 5% objednávky výroby zdarma.
Zatím co u větších nákladů může být využití služeb produkčního zcela zdarma a navíc ušetřit celkovou cenu realizace, díky využití zkušeností a tak optimalizací výrobku pro maximální efekt cena / výsledek. Může být u drobného zpracování cena produkčních prací větší, než cena samotného výrobku. Pokud je u kusového zpracování cena rozhodujícím faktorem požadavku, nabízíme možnost samostatné objednávky našich nejžádanějších produktů na adrese www.unikus.cz
U standardizovaných výrobků z naší nabídky je možná výroba od jediného kusu.
Slabinou malých nákladů je nepříznivá cena.
Je nutné si uvědomit, že před jakoukoliv výrobou je nutné:
Tyto služby obecně označujeme jako předvýrobní procesy, jejich cena je počítána dle času takového procesu a je zcela nezávislá na objednaném množství. Cena se nejčastěji pohybuje v rozsahu 600 - 1 800 Kč
Zatím co u sériové produkce se tyto náklady rozpočítají mezi mnoho kusů, tedy je zanedbatelnou částí celkové hodnoty objednávky, může u malého množství být cena těchto služeb naopak tou převážnou částí celkové hodnoty objednávky.
Minimalizovat cenu předvýrobních služeb je možné při samostatné online objednávce na adrese www.unikus.cz, kam postupně přidáváme nejžádanější produkci kusového zpracování.
Výrobu vlastního prototypu / vzorku poskytujeme do hodnoty 5% objednávky zdarma. Samotný prototyp je řešen jako samostatná zakázka, s požadavkem výroby jednoho kusu. U takového zpracování služby spojené s předvýrobním procesem mohou tvořit většinu hodnoty požadavku, tato částka bude odečtena, právě do hodnoty 5% objednávky, při následné realizaci zakázky. Příklad: služby spojené se vzorováním v hodnotě 600 Kč a následná výroba v hodnotě 3 000 Kč. Odečtená částka 5% z objednávky je 150 Kč. Pro odečtení celé částky, za uvedený příklad vzorování, musí být objednávka v hodnotě minimálně 12 000 Kč.
Do slevy se nezahrnují náklady třetích stran, jako je doručení, dobírka, dražší materiály (například u značení dárkových předmětů), a jiné náklady spojené s prototypem mimo standardní zpracování naší společností.
Odpočet je poskytnut pro realizaci do 21 kalendářních dnů od prototypování.
Stejný výpočet je použit také pro poskytování služeb zdarma.
Vzorky realizací jsou k dispozici k nahlédnutí na naší provozovně.
Vzorky na adresu zasíláme zdarma aktivně spolupracujícím zákazníkům, ostatním zákazníkům je k dispozici placené zaslání vzorků (hodnota vzorku + administratia + cena expedice).
Při realizaci zakázky je tato částka odečtena dle pravidel poskytování služeb zdarma.
- viz "Je možné vyrobit jeden kus (prototyp) před zahájením výroby?"
Pro zahájení zakázkového zpracování je nutná zálohová úhrada a to ve výši nejméně 50% celkové hodnoty objednávky. Doplatek je možno hradit při předání.
Fakturaci s odloženou splatností po převzetí výrobku poskytujeme pouze dlouhodobě aktivně spolupracujícím zákazníkům.
Pro reklamní agentury a stálé aktivní zákazníky nabízíme zvýhodnění formou zpětného bonusu, dle vytvořeného obratu. Princip množstevní slevy rozložený ve více zakázkách. Čtvrtletní zúčtování pro minimum 3 objednávky měsíčně, po dobu 3 měsíců.
Naše cenotvorba nerozlišuje zákazníky dle oboru činnosti, ale podle požadovaných služeb navázaných na výrobu.
U profesionální reklamní agentury znalé technologie se předpokládá jasné zadání a profesionální podklady pro výrobu. Tedy reklamní agentura a jiný profesionál využije pouze naší výrobu bez služeb produkčních prací, konzultací, grafických prací atd. Tím je dosažena úspora v celkové ceně. Tato úspora je poskytována nezávisle na obchodní orientaci, tedy je poskytována i koncovým zákazníkům, kteří mají svá vlastní produkční pracoviště zaměstnávající profesionály.
Samotné označení jako například "reklamní agentura" při abstraktním zadání, či dodání neprofesionálních podkladů pro zpracování nám neposkytuje jakékoliv snížení nákladů spojených s objednávkou a proto není důvodem k poskytnutí slevy.
Vážíme si věrnosti našich zákazníků, proto stálým aktivním zákazníkům poskytujeme některé z výhod zcela automaticky. Individuální výhody vždy vychází z dosavadní spolupráce a specifických potřeb konkrétního zákazníka.
Nejčastější výhody:
Pokud je v kalkulaci uvedena cena za prvotní grafické zpracování, míní se tím cena za prvotní zpracování náhledu dle dodaných informací. Při přesných a jasných informacích je takové zpracování dostačující pro následující výrobu. Po zaslání prvotního grafického náhledu je v ceně zahrnuta jedna neobsahová grafická úprava dle požadavku zákazníka. Tato úprava zdarma slouží k upřesnění představy například velikosti písma, umístění grafických prvků atd. V úpravě zdarma nejsou zahrnuty obsahové změny a změny v důsledku chybného zadání pro prvotní zpracování.
Grafické práce nad rámec prvotního zpracování se řídí ceníkem grafických prací.
Cena platí za předpokladu, že budou dodány obrazové prvky v kvalitě odpovídající technologii následné výroby, loga a jiné perokresbové prvky v křivkách a text v elektronické podobě - textová forma (nikoliv sken textu). Barevnost bude dodána v hodnotách CMYK případně odpovídající technologii zpracování. Při dodání barevného podání v jiném barevném složení bude barva automaticky převedena s rizikem odlišnosti odstínu oproti předpokladu.
Nepřesná a jiná forma dodání podkladů pro zpracování zvedá potřebný čas zpracování a tím i cenu služeb za zpracování ať již produkčních nebo grafických prací.
Nejčastější chyby v dodaných podkladech:
Před úhradou zálohy je možné u snadnějších požadavků poskytnout pouze služby v rozsahu prvotního grafického zpracování tedy maximálně 2 náhledy. Případné další požadované úpravy je možno zpracovat po potvrzené úhradě zálohy.
Termín "splnění náležitostí" zahrnuje procesy nutné k zahájení výroby. Tyto procesy se liší dle konkrétního požadavku na výrobek. U všech výrobků platí nutnost:
Dle specifikací se může jednat o schválení technologického zpracování, vybraných materiálů, určení barvy, podkladů v odpovídající kvalitě, seznamu jmen, čísel, či jiných náležitostí pro personalizací atd. Nedílnou podmínkou řazení ke zpracování a expedici, je splnění případných předešlých závazků zákazníka, například není evidována faktura po lhůtě splatnosti.
Náležitosti splněné mimo pracovní dobu jsou brány jako splněné následující pracovní den v 8:00.
Pojmem „pohledová vzdálenost“ jsme u některých výrobků nahradili „rozlišení v DPI“, které je technologicky správné například pro tisk fotografií a kterému rozumí profesionální tvůrci. Pojem „pohledová vzdálenost“ je tak lépe vypovídající i pro zákazníky bez těchto technologických znalostí.
Například pohledová vzdálenost 125 cm znamená, že se na výrobek a jeho kresbu budete dívat ze 125 cm a více. Tedy nepředpokládá například 2 mm písmenka, která ze 125 cm nebudou pro nikoho čitelná. Čím menší je pohledová vzdálenost, tím větší musí být ostrost kresby (rozlišení) a tím náročnější na detail je i samotná výroba což se může u některých technologií odrážet v ceně výroby.
Příkladem mohou být všem známé pouliční billboardy, které z metrového pohledu působí pouze jako skupiny velkých teček, teprve ze vzdálenosti 10 metrů a více se tečky „slijí“ do fotografie nebo textu. Pokud by billboardy byly tištěny ve fotokvalitě, nebyly by ani z metrové vzdálenosti patrné pouze „tečky“ ale část fotografie, která by bez možnosti celkového pohledu stejně nedávala smysl. Takové billboardy by byly ovšem mnohonásobně dražší na výrobu aniž by se zlepšil jejich očekávaný efekt.
Bez konkrétní znalosti požadavku nemůžeme určit nejvhodnější nastavení a je použito orientační nastavení pohledové vzdálenosti. Při nastavení kalkulace na nižší než předpokládanou pohledovou vzdálenost je výrobek sice „pěknější při předání“, ale může být také dražší než je potřeba ke svému užití. Naopak použití větší než užívané pohledové vzdálenosti sice zlevní výrobek, ale může při bližším pohledu působit neostře (nedokonale), například plakáty nebo fotoobrazy na recepci.